zaterdag 9 september 2017

Peru in het vliegtuig

Thuis vertrokken we om 13:40 naar het station, Judith ( huis- en poezenoppas ) was nog de sleutel van de garage en van ons huis komen halen, ik had nog vluchtig de keuken en de living gestofzuigd ( de poetsvrouw kwam wel nog, maar zo was -volgens mama- het aantal vuil dat in ons huis aanwezig was, nog een beetje fatsoenlijk.)

In Zaventem moesten we nog een uurtje wachten voor we konden boarden. We vlogen om 7 uur van Zaventem naar Madrdid, waar we dan nog 3 uur moesten wachten tot we om 00:00 in het vliegtuig zaten.
Mijn zus kon haar geluk niet op toen er tv'tjes aanwezig bleken te zijn. We keken naar een film tot we avondeten kregen ( om 1 uur ).
Daarna moesten we wel slapen.
Of, in mijn geval: proberen te slapen.

Het was een nachtmerrie.
Het is altijd een nachtmerrie voor mij om te slapen in een vliegtuig. Maar Jezus...ik had niet verwacht dt het nu weer zo moeilijk zou zijn!
Mijn situatie:

1- De motor van een vliegtuig...Dat maakt echt lawaai man!
2- Zittend slapen...Akkoord...Je kan je stoel naar achter laten, maar degene voor je doet dat ook en Iberia air is niet echt zo luxueus en als ik niet oplette zaten mijn knieën geplet!

3- Je medepassagiers; het is écht frustrerend als iedereen om je heen ofwel een film kijkt ofwel slaapt, terwijl jij zielig zit te bedenken hoe je in godsnaam zou kunnen slapen.
Tot overmaat van ramp zat aan de overkant van het gangpad een man ( in een fluo geel  joggingsshirt met fluoriderende strepen op) naar films zonder oortjes te kijken, de hele nacht!
Op den duur had hij waarschijnlijk alle volwassenen films al gehad, want hij zat naar 'Ballerina' te kijken!

Eenmaal geland, moesten we nog door de paspoortcontrole en onze valiezen bemachtigen.
Toen dat achter de rug was moesten we nog een klein uurtje in de auto zitten op weg naar ons hotel: Lima Wari Hostel.

-xxx- Lenka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten